lördag 10 juli 2010

I wanna be a billionaire

God morgon kära vänner. Har ni sovit gott? Det har i alla fall jag tills jag vaknade av små tassar mot parketten 05.40 i morse. Jo ni läste rätt. Det är en okristlig tid att vara tvungen att vakna på men M ville helt enkelt inte sova längre. Låt gå ändå, vad ska man göra åt saken liksom?
Idag åker han till pappi så i morgon bitti får jag lite sovmorgon. Jag tror den blir välbehövlig för jag har nämligen blivit medlurad på lokal ikväll! Kanske till och med en Xide Rasberry Blossom. Sommarens nya favorit i ett stort glas med massa is. Tur att jag bara blir snäll när jag får lite alkohol i mig!
JAg ska försöka lura med mig P.Astorn ut idag också. Han har alltid massa dåliga ursäkter när jag försöker ses men ikväll tänkte jag faktiskt nästintill försöka tvinga mig in i hans sällskap. Jag vet att han gillart!

Jag jobbar idag. Vädret är underbart och det kunde ha blivit en dag vid vattnet men jag måste ju också dra mitt strå till stacken någongång. Jag har blivit bortskämd med många lata dagar hittills.
C ligger och trynar i min säng fortfarande. Hon sov här i natt.

JO! M fick ett nära möte med en geting igår. Han klev på en i sitt rum och blev naturligtvis stungen. Nu vet han hur det känns lilla stackaren. Jag gned in med en isbit och en halv Ipren och det hjälpte faktiskt. Sen ett Star Warsplåster senare kändes allt mkt bättre.

Nu ska jag stryka lite innan butiken kallar. Ha en fin dag kära läsare!

KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: