onsdag 14 juli 2010

Inte för att direkt gnälla men..


Nu är det bra varmt alltså. 33 härliga grader i skuggan visar min termometer! Idag har jag inte gått utanför dörren ens faktiskt. JAg känner att idag är en duscha kallt och sitta vid fläkten dag och jag tänker absolut inte ha dåligt samvete för det heller! JAg kommer ju gå ut ikväll och eventuellt lite senare på eftermiddagen. Ikväll blir det pirre i parren (picnic i parken, töntigt jag vet ;)) med prudarna sedan förståss det sedvanliga karaoketittandet på G. Dock kommer karaoken numer sakna en riktig stjärna. JAg berättade ju om att en bekant hade hittats avliden i lördags. Det är han.

Idag var det tänkt först att jag med en vän skulle iväg till Eckerö men nu krockade ju det med en massa anant så det lutar åt att vi åker i morgon i stället. Sitta soldäck, dricka kall öl och bli bortskämd med parfym. Jo det gillas faktiskt. Jag har fortfarande siktet inställt på Pure från DKNY men det lutar åt D&G's light blue ändå. Den är ett stående element i mitt badrumsskåp. Vilka ilandsproblem eller hur?

Något senare tänkte jag också slå en signal till Vancouver och prata med mammsen som är där sedan några dagar tillbaka. JAg måste påminna henne om mina varor jag beställt. Vita Copnverse, foppa tofflor till Milo och Dedorant till mig. 1998 var jag i Vancouver och köpte då en deodorant som jag inte kan vara utan. Efter det har jag bara användt just den sorten. Den finns inte att köpa i sverige så jag har en årlig beställning från vancouver om jag inte hittar den på nån annan resa. I Malaysia hittade jag den och passade då på att köpa på mig ett parti bland annat.

Nu ska jag fortsätta låta håret fladdra i fläkten, kanske drar jag till med Carolas "Fångad av en stormvind". Det skulle liksom passa!



KRaM// HJärTEMamMAs

1 kommentar:

MAMMA sa...

SKRIV STORLEKER PA SKORNA ,SA JAG VET ,SKONT ATT NI MAR BRA ,DET GOR VI OCKSA FORRUTOM ATT JAG HOSTAR FORKYLD.vI AR PA SPRANG HELA DAGARNA SARAH OCH JAG KOLLAR PA SKORNA SOM DU VILL HA,ANKI VISSTE,VITA STL ? KRAM PA ER