lördag 17 juli 2010

Titta titta vad jag har hittat


Jag suger på att unna mig denna lilla fina sak. Då min förra klocka lagt av helt och hållet efter ca 16 års trogen tjänst bör jag köpa mig en ny. Jag tittar stup i ett på min tomma arm för att se vad tiden visar. Varje gång gapar vristen helt tomt och jag befarar snart slitage på armleden.

Denna lilla sak hittade jag i butiken Mellan himmel och hav och den ligger helt okej i prisklass. Vad den kostar tänker jag inte förtälja men lite extraarbete krväs. Det är det värt!

Nu ska M och jag ut till Hysingsvik och bada. Vi ska ta med oss köksstolarna och slipa dem. DEt är på tiden nu att jag gör slag i saken och skrapar av färgen så jag kan måla dem. Det är lite väl mycket snack på liten verkstad på hos den här mamman emellanåt.


Det är American car show i Societetsparken idag också. Massa raggarbilar och fulla raggare rymmer vi ifrån. Vi lär känna doften av bränntgummi tillräckligt i alla fall. Det är liksom kutym att de står i Bergsabacken och brunar så det stinker och flyger gummi lång väg.


Ha en fin dag! Smörj er!

KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: