torsdag 8 juli 2010

Torsdag morgon

VIlka underbara lata dagar vi har haft här i Säter. Vi har bara tagit det lugnt och njutit av varandra allihop. M badar mest hela tiden i poolen och det är underbart att se vilka nya vattentricks han tar sig för varje stund. Han blir mer och mer modig!
Igår kväll fick jag en sightseeing här i krokarna. M somnade före åtta och jag blev då hämtad av en vän som åkte runt med mig. Nisshyttan för bad i Gruvsjön först. Det var riktigt kallt, men solen låg på och ytvattnet var ganska ljummet. Vi skyndade oss att sätta ac:n på 19 grader dock. Vi åkter unt runt och kikade på fina hus och storslagen natur. Vägen tog oss vidare till Bisberg och sedan vidare halvt om halvt runt sjön ljustern. LAgom till elva var jag hemma igen. Bra kväll helt enkelt.

Rätt så utvilad sitter jag här med java och Bolibompa. JAg har inte börjat sätta igång tankarna ännu vilket är rätt skönt. Dalarna är som bomull för själen just nu.
I morogn åker vi hem. JAg tänkte passa på att hälsa på Karlsson och hennes nya residens. Det ska bli spännande att se vad de bytit bort deras vackra funkisvilla emot! Sen blir det avskedspussar till mormor som åker till Vancouver på lördag och hälsar på storasyster med kusiner! JAg önskar det vore jag!

Ha en fin dag i solen vänner och andra nyfikna!
KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: