tisdag 20 juli 2010

Fruntimmersveckan


De flesta av mina kamrater vet vad jag tycker om fruntimmer. Alltså ordet fruntimmer är så fult och det används bara på oattraktiva ickekvinnliga personer av kvinnligt kön. Ändå är det en fin vecka i veckan tycker jag. Fruntimmersveckan. Jag har två namnsdagar denna vecka. En var igår och en är i morgon. Då har även mina systrar och min mor namnsdag. Sen har minstingen av systrarna namnsdag igen på fredag. Det blir mycket att fira. JAg tänkte faktiskt ha ett litet kalas i morgon. Jag tänkte bjuda på kaffe och några små jordgubbsbakelser. Det är dock absolut presentförbud då jag inte är vän av att fira namnsdagar med stort ståhej!

Igår måste ha varit den längsta dagen på året. Säkert! Den ville aldrig ta slut kändes det som. M och jasg drog två lovar på stan, åt glass på den ena sen åkte vi och badade och sedan hem till Knillers med son för lite jordgubbar och ändå var det massa tid över. Jag har haft en märklig oro i magen den sista tiden och speciellt över helgen som var. Jag har blivit märkligt rastlös och vill bara få tiden att gå. Idag känns det dock bättre. Jag sitter ändå å finurlar på vad man ska ta och hitta på. Det lutar såklart åt att det blir bada men något mer får dagen gärna bjuda på!


Vi börjar nog dagen med att cykla ner på stan för en glass!


Ha en fin dag

KRaM// HJärTEMamMAs

1 kommentar:

Sillgrisslan sa...

Grattis i efterskott och i förskott ;) Kram