måndag 5 september 2011

Ensam mamma söker!!



Min första tanke när jag såg att en man var med i programmet var "Ensam Gay sökes". Den pappan såg lite "b*gig" ut måste jag säga. Tydligen är han det INTE eftersom det bara är bruttor, med schyssta lökar, som han bjudit in för att tävla om hans gunst. Det är verkligen en bondemarknad. Man tittar tänderna på hästen och kollar om den duger till avel. Nästan samma sak.Jag har egentligen aldrig sett programmet och har inga planer på att göra det heller. Jag väntar tills de börjar sända "Bonde KÖPER fru" så kanske jag avväger att titta. Jag har dock programmet på i bakgrunden här (utan ljud) när jag lyssnar på nya favoritlåten Marry you med Bruno Mars och spelar Mahjong. Typiskt vardagschilling.

Min helg har annars gått i romantikens tecken kan man väl kalla det. Jag har varit borta fårn Norrtälje och det har tänts ljus, druckits lite vin, lagats mat tillsammans, fått frulle på sängen och promenerats. Ja ni hör ju! Bra har jag det i alla fall! Jag har blivit riktigt bortskämd!

Jag är fast i WORDFEUD också. Är det någon som är sugen på duell så addar ni mig där som Sarahjohanna. Kom igen nu, vågar ni inte?!


Nu ska jag diska, i morgon får jag finaste finbesöket! Tjoho!!  *gör hoppsasteg*

Inga kommentarer: