tisdag 20 september 2011

När ondskan kom till byn.

Jag är uppriktigt jäkla illa berör av den svarta helg som varit i närheten. En kvinna, ett par år äldre än mig själv, hittad mördad i en vägbrunn inte långt härifrån. Hennes make är häktad skäligen misstänkt för mordet. Vägbrunnen ligger under den väg jag åker när jag ska till Märsta och kocken. I Sigtuna, blev i helgen två barn mördade, 4 och 8 år. MAMMAN sitter misstänkt för mordet på dem. Förra helgen var jag, M och kocken på exakt samma ställe som barnen nu hittades mördade på. Där stod vi och lekte i gräset och klättrade på båtarna. Nu är stället fyllt med gravljus, blommor och små nallar. Det händer ju mord precis överallt och hela tiden men det är inte föränn det händer så här nära som jag stannar upp och reagerar egentligen. Usch, det är vidrigt!!

1 kommentar:

P.Astorn sa...

Jag tycker vi tänker på Tevin och hans bror ikväll!