tisdag 6 september 2011

Önska!

Snart fyller jag 30 år igen, tänk vad tiden gått fort. Jag fyller alltså lika mkt som min syster, på samma dag å allt!
Minns ni att jag köpte en finfin klocka i somras. En vit med silikonarmband, den som jag fick skit för att jag flashade hela tiden! ;-) Jag är född att flasha helt enkelt, sen vad surisar har för ursäkter att födas struntar jag helt enkelt i!!
I vilket fall som helst så önskar jag mig nu en ungefärlig likadan klocka fast SVART. Det finns en från Triwa och en från Jetset som jag tittat på. Det är prisskillnad på dem båda  men båda kan funka på min arm!



 




En önskeparentes alltså!

Ikväll blir jag bjuden på middag! I mitt eget hem. Alltså shiiiiiit., privat fönsterputsader och privat köksmästare. Slå det om ni kan!!
Snygg är han också!
Och lång!


2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA det DÄR var humor det ;-))

Kram hjärtat!

Hjärtemammas sa...

JA lite bus var det ;) rätt oskyldigt dock!
Kram