lördag 17 september 2011

Tillåt mig presentera!


9 kommentarer:

Bril 74 sa...

D va en hemlig en!!! :)

mamma sa...

Var det allt vi fick se ? Efter allt gott jag hörd kan jag väl se hela paketet ?Kram

Fräkniga donnan sa...

Hmm..kan man få en lite bättre vy nästa gång? :-) Va härligt för dig darling! kram & pöss

Hjärtemammas sa...

Mmmm eller hur Maria, du vet ju hur öppen jag är med foton här på bloggen också!! ;) Kanske du får se personen live snart! man vet aldrig! Kram

Ima sa...

Jag vet, jag vet jag vet hur han ser ut!! :-))
Kramisar

Sillgrisslan sa...

Ska man tolka det här som att du inte längre är singel? ;) Kram

Hjärtemammas sa...

ja det verkar faktiskt så sillgrisslan! Detta är FÖRSTA gången jag på riktigt talar om det här i bloggen faktiskt! Jag är nog inte singel nej! :)

Matilda sa...

Wiiiha! Så trevligt! Av bilden att dömma ser han ju riktigt trevlig ut... Klipper in ett ansikte av Kevin Spacey, borde funka... eller...? Jo jag tror det är Kevin!

Hjärtemammas sa...

Tack Matilda, inte Kevin S, mer Beckham i så fall! :) Eller mer som hansjälv. Ett fantastiskt ansikte må jag säga i alla fall!! :)