måndag 9 maj 2011

Dagens, NEJ ÅRETS bästa klipp hittills.




Igår under kvällspromenaden på stan så såg jag en tjej med en skitsöt jacka. Jag har sett dessa jackor egentligen lite här och lite där men aldrig tänkt mig själv en. Men så fick jag igår för mig att precis en sån vill jag ha och mindes också att jag sett en på H&M, eller det var Frugan som sa att hon sett dem där på REA, och det kunde jag erinra mig. Efter jobbet idag så ilade jag snabbt som en liten vessla dit och hittade en som jag GENAST köpte på mig. 100:-  fick jag betala och det kallar jag för kap!!
Till vita jeans, en liten längre Marin- och vitrandig tröja och vita skor blir nog svårt att slå.
Särskilt förtjust är jag i den lite kortare ärmen!

En annan sak då. Jag har bokat tid hos Naprapaten idag. Klockan tre i morgon ska jag dit och förhoppningsvis få hjälp mot det onda. Jag hade ju bokat om min varannanonsdagsledigt så i morgon är jag fri att göra vad jag vill så wish me luck!
Jag är trött ikväll som ett helt äldreboende o kommer slockna vilken sekund som helst. 3 dagar kvar nu bara till London.
GRRREAAT!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Tänkte precis fråga när ni åker... Fick svaret här. Lycka till hos naprapaten och ha en underbar resa om vi inte ses!

118 118 sa...

säg till nästa gång du ska till naprapaten måste få hjälp med...