tisdag 3 maj 2011

Det håller inte!

Jag kikar ut en kortis från mitt duntäcke för att upptäcka snöhelv*tet här utanför. Jag drar snabbt täcket över huvudet igen och muttrar för mig själv. SjC är sällan på dåligt humör men idag är hon det. Som en grinig gammal gubbe! Sur över vädret, sur över att jag mår dåligt å sur över att folki allmännhet inte kan vara uppriktiga. Morrr. Jag ska finurla lite på min uppfinning på hur man mms:ar över sig själv och riktiga aktioner via mobilen. Då börjar jag med att skicka en fläskläpp ditåt *pekar* och sen så skickar jag över mig själv och en flaska Hawaiian Tropic till Seyshellerna. Jo, sen mms:ar jag över en miljon kronor (eller dollars) till mitt bankkonto så jag slipper tänka på att vara tillbaka till jobbet den närmsta tiden.
En annan förtjänar verkligen Nobelpriset!

Krya på mig! Åh vad gentilt, tack så mycket!

Inga kommentarer: