söndag 8 maj 2011

Tropikerna?




Man kan ju undra om man är på Hawaii eller i Norrtälje en förmiddag som denna. Jag sitter i min brassestol i bikini på Ballen insmord i min Hawaiian tropic bodybalm, självklart med solskydsfaktor.
Det doftar helt underbart och bortser man man från det lilla lilla kalla i luften så kan jag nästan tro att jag är där, på Hawaii, när jag sluter ögonen. Lilleman ligger intill på mjuka mattan och skriver en inköpslista på vad som skall inhandlas på Blomsterlandet. Det blir Mårbacka till blomlådorna och ett par Penséer för att fylla ut med. Vilkan dag. Vilken sol! Äntligen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du har det helmysigt raring.
Du får ha det så trevligt i utlandet din globetrotter ;-)

kram
J.C

Hjärtemammas sa...

Thanx babe I will. Du får komma å leka utland på min balkong nån dag! Idag har jag lekt Hawaii nästan hela dagen!
Kram