måndag 9 maj 2011

Snälla knäck mig långsamt!



Jag har sjukt ont i ryggen. Det har jag haft ett tag lite till och från men nu är det jäkla påtagligt. Jag är riktigt otränad just nu i ryggen och behöver någon som hjälper mig med att först knäcka till den och sedan ge mig övningar på träning och stretch. Det finns en liten man ute på Väddö som är Homeopat, Naprapat och Kiropraktor och ditt tänkte jag att jag skulle söka mig. Jag ska bara... Ja ni fattar. Det vanliga att man alltid har annat för sig. Detta börjar dock bli ohållbart. I värmen dock på Kreta borde kanske ryggen mjukas upp lite. Eller inte. Det visar sig!
Så nu har jag gnällt av mig över det men ser ni någon som liknar Quasimodo eller Ringaren i Notre Dame så är det bara jag, glöm inte att säga HEJ alltså!

Som sagt ligga på en studsmatta under stjärnorna skulle nog göra susen på mig. Kanske prova spikmatta. Låt mig fundera!