söndag 8 maj 2011

Men då

Idag god vänner har kreativitet varit ORDET vi följt. VI har äntligen gjort fint på balkongen med en extra solstol till lilleman och tre färska blomlådor och lite krukor. När vi var klara med det lutade vi oss tillbaka i varsin brassestol med varsitt fat jordgubbar o njöt vad vi åstadkommit. Frugan mötte vi upp på stan För att sedan gå hem o vara fortsatta kreativa. Grejen är att jag haft en fin planka hemma som jag länge länge velat göra en lampa av. Idag fick jag tummen ur o gjorde det på sätt och vis. Jag gillar det gamla rustika mot det moderna så enligt mig passar denna perfekt! M fick en ny sjörövarbok som vi studerat ikväll också. Sjörövare är spännande värre. Vi är trötta o M sover sen länge, det är inte långt kvar för mig heller. Jobb i morgon åh nej. Jag brukar gilla måndagarna men inte denna. Så är det. Bilder från dagen var så god. Natt natt






2 kommentarer:

118 118 sa...

vad fint det blev på ballen.vad fin tröja M har... måste va pappa som köpt den :)

Hjärtemammas sa...

Haha Eniro klart pappa har köpt den, så mkt tid som han lägger ner på att köpa grejer till M.