torsdag 5 maj 2011

Nu drar jag innan polisen tar mig



Åter på jobbet efter några sjukdagar, och jag är piggare än någonsin. Nu tar jag min lunchkaffe som jag verkligen förtjänar då jag gått med trasa både högt och lågt i butiken.
I dag fylle rmin soulsister Karlsson X antal år. Det kan vara 20 och det kan även bara 25. Jag kan dock avslöja att det inte är något av dem men mer tänker jag inte avslöja. En TRUMPET fanfar för henne i alla fall. Kom igen nu: TUTTUUUTTUTUT TUT

Grattis till henne då!

Nu längtar jag bort. Jag kunde inte hålla mig från att handla lite på stan igår. Lite småsaker att ha med på semestern till solen. Hawaiian tropic produkter bland annat är jag såld på. De doftar sjukt bra plus att de har lite caroten i en del av sina grjer som förstärker brännan lite. Denna luktar löövely. Likaså After sun cremen jag köpte. Säkert är sådant billigare i London men jag hade kli i fingrarna. Dont blame me! Jag behövde tröstshoppa lite också!

Inga kommentarer: