tisdag 31 maj 2011

Hon är hemma nu

Hon är trött som ett djur men glad att vara på hemmaplan. Efter en vecka med sol, fantastiska människor, ett jordskalv, två ösregn och en hel del shopIng är Sverige inte så tokigt trots allt. Det var första men absolut inte sista gången vi åkte till Kreta. Jag vill åka tillbaka redan i höst, men då kanske utan barn. M har varit ett supersällskap men det är ju ett ständigt passande. Med en vecka för mig själv skulle jag slappna av på ett annat sätt. Hotellet var underbart. Vi hade som sagt en privat liten pool till vårat rum och även en jacuzzi i badrummet så det blev poolhäng mest hela tiden. M dissade Bamseklubben totalt men det gjorde oss inget. Han fick många kompisar på plats ändå. Vi är trötta efter diverse förseningar. Nu väntas slatte på balkongen med Morran. Mina tjejer har jag längtat efter och de efter mig. Klockan på bilden är ett att de bra köpen jag gjorde på flyget. Den passar utmärkt på en brun och fräknig arm. Shit vad ein färg jag har, dock har jag tydligen lite rynkor kring naveln för den ser ut som en sol, med strålar runt. Supergullit faktisk. Förhoppningsvis sol på ledig torsdag. Då sjön med Eniro. Hej så länge, bilder kommer.


Inga kommentarer: