onsdag 11 maj 2011

I all enkelhet.

JAG packar redan. Det kommer liksom inte hinnas med i morgon. För att göra det enkelt så tar jag stora väskan till London, samma som jag tar till Grekland NÄSTA vecka. Dels för att jag slipper gå ner i källaren med den när jag kommer hem sen så för att jag misstänker att jag inte kommer få plats med allt när jag Åker hem från London om jag tar den lilla. Enkelt alltså.  Jag sitter på kvällsbalkongen nu med kvällskaffe o laddar mentalt inför packningen. M ska strax in i duschen för att om en stund petas omkull. I morgon far han till pappa en dag tidigare än vanligt. Å andra sidan får jag honom nästan en vecka extra nästa gång.
Hoppas ni läsare får en fantastisk helg. Vi hörs. 


2 kommentarer:

MaMaT sa...

Kolla så att du får checka in din bag... korta resor brukar man inte kunna göra det (eller ja.. allt har väl sitt pris), då är det kabinväska som gäller. Trist att stå där liksom...

Hjärtemammas sa...

TACK Matilda för tipset. Det måste jag ju givetvis kolla upp!
KRAM