fredag 6 maj 2011

Fredag nu igen!



Jag har spenderat den sista kvarten till att pilla ur russinen ur min morgonmüsli och jag gav nu till slut upp. GAH, jag hade tänkt mig en nyttig frulle här med Bollnäsfil å lite müsli men så var den späkad med russin. Russin är det absolut värsta i hela världen, jag vet. uäk. De borde förbjudas. Utrotas! Faktiskt!
Nu tar jag mitt kaffe i stället å får gå hungrig i magen på förmiddagen.

Jag håller ändå modet uppe för i eftermiddag får jag hämta min perfekta avkomma från dagis. Jag har längtat ihjäl mig hela veckan. Tänk att det kan göra fysiskt ont i kroppen när man längtar så hårt efter någon. Jag var och storhandlade igår och har redan förberett middagen och fredagsmyset. Grillad kycklingfilé i pitabröd med youghurt/curry dressing står på menyn i kväll innan det är dags för frosseri i fredagsmyset och det består mestadels i pussar å kramar. Jo Frugan kommer förbi en stund också. Jag har lovat henne ett glas rosé och lite ost å kex. Hon msåte ju underhållas hon med emellanåt. Det är skönt att hon inte kräver så mkt dock. Den sista touchen i planeringen inför London om en vecka lär läggas.

Jag skulle nu hellre vilja ligga och dra mig en liten stund i sängen men måste iväg till arbetet. En måste ju ha mat på bordet!
Ha en fantastiskt Fredag nu vänner!

1 kommentar:

118 118 sa...

men haloo,nussin är ju det godaste!vad är kanelbullar utan russin?blä...