torsdag 16 april 2009

CHILL CHILL




Kommer ni ihåg Kentas låt "Just idag är jag stark, just idag mår jag bra"? jag känner mig lite osom Kenta nu faktiskt. Det har hänt en hel del dig faktiskt, jag har fått fler saker uträttade som kommer vända upp och ner på mitt yrkesliv TOTALT, och faktiskt, det känns bara skönt!

Sen blev jag idag medbjuden av en vän till Gotland. Två nätter hotell och gott sällsis nu på söndag till tisdag. Detta blir mitt första besök på Gotland och det ska bli så kul! Det blir ett kort och intensivt, men välbehövligt, ANDRUM från mitt nuvarande Norrtäljeliv.

Apropå något helt annat så har jag de senaste dagarna funderat på att jag vill ta tag i min spanska. På gymnasiet läste jag lite lite lite, men jag vill kunna prata något sånär flytande. Denna sommar kommer jag koncentrera mig på att lära mig spanska. OLÉ

Inga kommentarer: