lördag 18 april 2009

Sola, bada å ha kul..


.. Ja en annan gång kanske, men en strand och en ö blir det i alla fall. Ni tycker säkert jag är så tramsig som gör en stor affär av att få komma till Gotland en aprildag. En snöig sådan dessutom. Men hey, jag är glad åt det lilla. Jag hade varit MINST lika glad över en fordtripp till Östersund.. eller nåt.

Jag är så glad i detta nu att få komma undan tidningsskriverier, skvaller och negativt fokus! På Gotland ska jag plocka snäckor, spana in gutar och klappa en rauk. Kan man klappa en rauk? Är de ulliga, eller är de hårda och grå?

Mina naglar är målade, min blus är struken och min väska är packad. Just i detta nu kikar jag på Robinson samt lyssnar på min ljudbok. Den är så bra!


Vi hörs, vi segrar och vi ses AAAIGHT!!

1 kommentar:

jennie karlsson sa...

Klart fan man kan klappa en rauk, tror tyvärr inte den är så ullig som den ser ut :))