måndag 6 april 2009

Känsliga tittare varnas


Tydligen så har det nyligen varit en penisfestival i Japan. Det är nog ett av de få ställena på jorden där man faktiskt kommer på att hålla en sådan festival. Jag undrar just om Norrtälje kommun skulle ställa upp på en sådan tillställning.

Dagen har spenderats på glinen då Frk Johanson var sjuk. Krya på sig till henne!
Morgondagen kommer spenderas på samma adress, åtminstone på förmiddagen.
Jag måste säga att jag förvånas över vissa människors envishet och förmåga att grolla och gnälla. En del gnäller på småsaker, där det tar mer energi på själva gnället än det de gnäller över. Ändå har människrona det bra!!
Förstår ni?

Ne inte jag heller, jo eller jag förstår, manus har jag i huvet, men det är lite svårt att ta foto på det för att visa er hur jag menar!

Inga kommentarer: