onsdag 29 april 2009

Shopping light




Ni som shoppar upp alldeles för mycket pengar borde ta en kurs hos mig. Jag kan verkligen shoppa upp en del jag med men idag gjorde jag en total budgetinhandling! Jag använde alla kuponger på H&M och Åhlens jag hade och kom hem med fyra hårspännen, ett par skor, ett par solglasögon, ett nagellack, en bronzer och en nagelfil med fjärilar på, allt till priset av PIIIIIIIP. Lite hemlig får jag vara men i vanliga fall kostar min bronzer i stort sett lika mycket som hela inköpet! Grattis till mig med andra ord!
I morgon blir det Småglin halva dagen sen tänkte jag bjuda M:s pappi på helstekt oxfilé som en liten grattis-på-valborg-middag

1 kommentar:

mamma sa...

jätte söta skor älskling.Ja du fick mycket till ett bra pris grattis.Själv ska jag låta bli att handla denna månad,barndop väntar och att resa tåg till kalmar är inte billigt.Jag köpte lite kläder till Taylor och Noah dom fyller ju snart.Kramiz på er ,puss puss speciellt till M