tisdag 28 april 2009

Ögoninflammation...

God morgon kära vänner och ovä.. nej andra :)
Solen lyser in mellan, vad det för mig ser ut som, SNÖMOLN! Kan det stämma? Jag har en känsla av att det blir snö idag.. Elle så har jag helt enkelt inte vaknat ordentligt.. Och bara yrar..

Jag har en liten hemma med ögoninflammation som inte vill ge med sig så det blir en tur till barnläkarmottagningen idag. Prompa eller till cykel då jag igår lämnade in min bil på verkstaden. Jag har ju som bekant en hel del bucklor i den efter en vän bankat och haft sig (long story). Så äntligen så ska jag få det fixat i alla fall!

Jag har ett starkt sug dock att åka utomlands! London? Vore det något? Jag har aldrig varit där, sen just precis den här stunden på året sägs detvara underbart.. Jag tror dem som vet.

Update 21.20
Det blev ingen snö! Jag yrade.. Istället blev det ca 18 grader varmt. M och jag har varit ute i stort sett hela dagen. Eniro kom på besök och vi åt lunch tillsammans alla tre på Kinan. En tur till lekparken för att åka rutschkana och kasta kottar på ankorna, sedan blev det sängen! Nu lyssnar jag vidare på min bok "Flickan som lekte med elden" och ska koncentrera mig på det.
Jag hoppas på roligare magkänslo-dagar än denna!

4 kommentarer:

PerstorpsT sa...

Hoppas M kryar på sig.
Och personligen skulle jag hellre vilja till Paris, men det verkar jag visst vilja jämt... :-)

Emma sa...

Man får inte lära sina barn kasta kottar på ankorna (eller änderna)!!

Hjärtemammas sa...

Nä Emma det har du alldeles rätt i, JAG kastade inte!It wasnt me :)
Men det var alkottar och han kastade bredvid. Du som moster borde komma och visa honom lite hut! Vi saknar er

Emma sa...

HAha vilken tur! Ankor är ju söta. Spindlar däremot, dom får man gärna stena!