torsdag 30 april 2009

För er som har allt!




Som den kaffejunkie jag är så skulle jag behöva en sådan här portabel espressobryggare. Finfint skule det såklart vara då med en portabel mjölskummare..som allt som allt upptar en mindre yta än min handflata :D Vore det inte toppen så säg?

Jag har precis åtnjutit en undebar "familje"middag med M och hans pappi. Som den hobbykock jag är svängde jag lite enkelt och nonchalant *host host* ihop en helstekt oxfile, timjanrostad potatis, örtcreme och en ljuvlig, wonderful, caramba, lovely mango/chilisalsa. Mina kinder är charmigt rödblommiga av det goda vinet som pappan hade med sig.

Nu ligger jag på mage på min säng, lyssnar på min bok och målar naglarna.. Jag njuter! Mina tankar vandrar både hit och dit. Jag är på väg kan jag känna.. på väg att mjukna!
Du är inte ensam om att bära denna längtanY

Inga kommentarer: