tisdag 14 april 2009

Från början var den seg...

...Men sedan kunde jag vekligen inte sluta. Jaa jag vet att jag är en av de sista ni känner som läst boken "män som hatar kvinnor" och jaa jag vet att jag är en av de sista ni vet som tycker att den är så bra. Jag har fortfarande inte sett filmen och som vilket troligen gör mig till den enda ni vet som inte gjort det,men jag ska. Jag har bestämt mig!

Jag har också bestämt mig, för länge sedan, att inte göra allt som alla andra gör endast för att det, just då, ligger i tiden att man ska göra just det. För ett tag sedan skulle alla läsa den här boken, och nyligen gick varenda kotte jag känner på filmen. Jag har fortfarande inte sett filmen Titanic!! Mest på trots för att "alla"sa: SE DEN! Den är bara så bra!..
Men SJC, hon vägrade.. Visst är hon tramisgt trotsig emellanåt.. men hon gillar det!!




2 kommentarer:

Patrik sa...

Jag har inte läst Män som hatar kvinnor! :) Fast jag har ju sett Titanic några gånger.

Hjärtemammas sa...

men då får du se till att göra det Patis, :-) Pasa på medan du semestrar i Norrtälje och jag i Perstorp !