torsdag 9 april 2009

Puss i påsk




Oj vad det regnar!! OBS jag gnäller verkligen inte..Men jag konstaterar: Oj vad det regnar :)
Skärtorsdagen idag och jag spenderar en del av den inne i vår huvudstad.. Har några att träffa och önska glad påsk innan jag kan få ro. En av vännerna får jag önska nåt annat än glad påsk.. jag får hitta på något!

På påskafton åker jag till Sala och firar med större delen av familjen. DEt ska bli kul att få ha småkussarna omkring sig. M kommer vara såå stolt. De enda som saknas är de i Vancouver. Då hade mormor fått ha alla sina barnbarn omkring sig. Vilken lycka för henne!!

Jag vill sända en extra påskpuss till Örnen. Mina tankar finns hos dig gumman. YY

Jag gjorde ett frisör besök igår och blev så nöjd. Det är dock INTE jag på bilden. Men vacker är hon i håret må jag säga.

1 kommentar:

mamma sa...

så kul att ni kommer.Kör försiktigt och GLAD PÅSK på er också