fredag 14 oktober 2011

Fredagen hittills!



Hittills har ju fredagen varit näst intill perfekt. Förutom att jag fick lämna lillen på dagis och till pappa för en hel vecka.
I morse tog jag mig till jobbet något tidigare, satt mig med lite mail, tändt doftljus och min virkning. Till det hade jag en kopp te. Jag kör varannan te nu. Istället för varannan vatten med rödvin så tar jag varannan te till mitt kaffe. Visste ni att kaffe är riktigt ångestframkallande och jag kan tycka att min konsumtion har blivit lite väl hög den sista tiden. Så varannan te blir det. Det passar ju förträffligt om hösten.

En rosa bandet bukett faktiskt, 10% går till att stödja cancerfonden!

 


Annat som passar förträffligt är dessa blommor till mig. Med bud kom dem till jobbet idag! Så ja, hittils har fredagen varit precis helt perfekt!

Ikväll blir det en AW med skallekock och imorgon kommer min käraste mor!

Trevlig helg vänner fina


Inga kommentarer: