lördag 15 oktober 2011

Lördagssnarr!

En flaska rosa Champagne till trots så är jag i alla fall på jobbet idag. Gårdagen bestod av fredagsmys i form av rosorna, Rosa champagne( rosa månaden i oktober ju så varför inte go all in?) och, håll i hatten nu, KARAOKE!! Fan fan fan fan . VARFÖR gör man saker man i vanliga fall ALDRIG skulle göra, då man dricker bubbel? Inte bara en gång, utan TVÅ hela gånger tog jag micken och joddlade sta. Första låten jag rev av var Mats Rådbergs "Det är inte lätt att va ödmjuk" och något senare fick jag stället att sjunga med i Uffes "oh la la, jag vill ha dig". lördagsångestdeluxe.se.
Äsch man lever ju bara en gång sägs det. Jag har fått kocken att lova att hålla hårt i mig när jag nästa gång envisas med att göra ngt liknande. Själv sjöng han loss till Mauros "Sarah" passande nog!

Nu jobba vidare! Mor min är här och vi dricker lite kaffe ihop. Vi ska efter jobbet till skoaffären (woop woop) och sedan hem för att ladda för lördagskväll ute!

Glad Lördag på er! Glöm inte att lördagskramas!

2 kommentarer:

Wannabe sa...

men åååååh vad fint! kan ingen (typ patrik då) sjunga nån bra therese-låt?!

Hjärtemammas sa...

haha jaa det finns ju den "dem kallar henne thess"