måndag 17 oktober 2011

Jag önskar mig....



Jag önskar mig sommar och värme och massa fräknar (titta på min arm nere i hörnet, till och med där är jag fräknig)!!

Har ni tänkt på vad mörkt det är om morgnarna nu när man ska vakna? För att inte tala om kvällarna, redan före sju är det ju mörkt! Tur att det finns stearinljus. Jag ligger kvar i min säng fortfarande och har lite tända ljus och en kopp kaffe. Typiskt bra födelsedagsmorgon. jag nynnar lite "Det är ingen vanlig dag, för det är ju min födelsedag" och bara njuter. Idag är jag till och med ledig! Jag hade tänkt att ta mig en lov på stan och ta en gofika och sen kanske köpa mig något jag verkligen vill ha! Jag fick lite pengar över från shoppingen igår så varför inte spend it all liksom.
I Täby igår hittade jag inte speciellt mycket. mitt shoppingmode stod på låg men jag kom i alla fall hem med en förnäm liten påse från Boomerang och en sedvanlig en från gina Tricot. Där hittar jag alltid något!
Jag försökte mig på en rutig skjorta också men nej nej nej, det var INTE min melodi. synd! för jag tycker det är så fint på andra! Så det där med att allt klär en skönhet, det är bara BS (bullshit för er som inte hänger med)! :)

Idag har jag fått lov att hämta min skrotunge från dagis för att ta hem honom på lite fika. Även syster C kommer direkt efter jobbet. Hon var dessutom med till Täbban igår och gick loss i butikerna hon med. Frugan kommer väl med Tuttut senare också. Jag hade inte tänkt att fira alls men det blir till att baka ändå! Det får bli en Cheesecake av något slag och såna Whooopsies som är lite poppis nu. Typ macarons men ändå inte! Äsch jag visar sen!
Nu ska jag fortsätta njuta v mitt morgonkaffe. Jag ämnar er en lägesrapport senare okej?!

Ha en fin dag för det tänker Banne mig jag ha!

Full rulle, kaffe och bulle

3 kommentarer:

Fräkniga donnan sa...

GRATTIS gumman på din fina dag!! Låter som om den kommer vara helt underbart mysig! Puss & kram

Hjärtemammas sa...

Kära lilla hjärtat, TACK! Jag läser din blogg nsätan varje dag men kan inte kommentera på blogspot längre!! :(
puss

Fräkniga donnan sa...

Va konstigt vad har hänt med blogger då, är den knas?!?! min fungerar :-)