tisdag 11 oktober 2011

GOTTA LOVE THESE!




Åh jag hittade mig ett par stövlar idag som jag funderar på. Alltså det är INTE min stil egentligen men måste man vara så himla enkelspårig hela tiden och bara köra på "sitt"? Dessa var varma som sjutton oh satt himla fint på faktiskt. Sen är det ju det här med Uggs och kopior på dem. Antingen hatar man dem eller så älskar man dem. Många älskar att hata dem och tvärtom. Jag funderar dock ändå, fast mina fötter ser ut som två bruna teletubbiefötter i dem. Dessa är från Sketchers och är betydligt finare i pris än just Uggs, men varma verkar de vara och rejäla. Vad tycker ni?  Helle Hilfe!! Eniro?! Mamma?! Någon?

Vi sitter i ett tisdagsstädat hem med lite doftljus tända. Det är bara lilla dammsugaren som strax ska ta en match med råttorna och de jä*la bladen från "hjärtan på tråd" som envisas med att pryda köksgolvet varje dag i veckan.
 Idag har vi varit på RUSTA och kollat in alla julgrejer de fått in! JAPP det är dagens sanning! Åhlens hade också dem fått in en hel del julsaker. Jag köpte mig en liten ljuslykta att ha i fönstret i form av ett hjärta. Det är redan uppsatt, även om julen är 74 härliga dagar bort!

Annars har jag äntligen gjort en ny beställning på ett nytt foundation från ID Bare minerals samt ett rouge. Ni som INTE provat det bör görat! Genast. Guds gåva till makeupbärande kvinnor!

Nu ska vi dofta på ljusen och ta oss lite tjej-tutt-te här hemma!


Må väl vänner!


Full rulle, kaffe och bulle

7 kommentarer:

Fräkniga donnan sa...

Jag gillar dom!! tuffare än uggsen, som jag inte riktigt fattat grejen med.. kram

Hjärtemammas sa...

Thanks Mary! Jag tycker med dem är riktigt fina,sen att det är REA på dem gör ju inte hela grejen sämre direkt!!
KRAM söta

118 118 sa...

köp!! livet är för kort för o tveka..unna dig istället :)
/eniro

Anonym sa...

Du klär bra i det mesta. ;)

Hjärtemammas sa...

Tack så mycket Kära anonym! det var rart sagt! Och TACK Eniro, du delar verkligen min livsfilosofi! Ska jag köpa ett par till dig med?!

mamma sa...

Har funderat själv att köpa dessa ,verkar i alla fall sköna !Följ trenden girl puss

Hjärtemammas sa...

Mor, då köper vi varsitt par på lördag okej?!