måndag 17 oktober 2011

Slut som artist..

Äsch nu överdramatiserar jag. Jag är bara jäkligt trött efter en fantastisk födelsedag. Den kunde ha innehållit något lite till men jag är i alla fall helnöjd.
 Jag bakade whopppies eller om de heter whopsies, strunt samma. Jag bakade dem i morse och de blev attans goda måste jag säga. Jag fyllde dem med nougat bland annat och skyndade mig att ge bort alla som blev kvar till den sista gästen. Varför? Jo för att jag inte ska trycka i mig alla själv såklart, enkelt!
Älske-barnen var här och några av  mina väninnor. Nu är jag sedan ett par timmar redo att somna. Det är precis ett år kvar till nästa 30 årsdag. En månad EXAKT är det tills HMs samarbete med Versace släpps i butik!! Jag har redan sett ett par godbitar jag vill köa för. Dock betvivlar jag starkt att Norrtälje kommer ens i närheten av att få ta del av något av plaggen. När gästerna gått kunde jag lugnt och skönt luta mig tillbaka i soffan och läsa om detta i sprillans färska ELLE som låg på hallmattan idag när jag kom hem. Kolla lite bilder så uppdaterar jag mer i morgon. Kram och godnatt  

Finrosorna står sig fortfarande!



Och i Klingans höstbukett fanns en Paprika!!

Frugan vet vad jag gillar!

Versace vs HM = vill-ha-begär!

Det här bordet fick jag av kidsen. Som en hård matta att lägga över armstödet och då jag har min säng intill blir det ett perfekt sängbord. Hur jag kunnat klara mig utan detta tills nu kommer förbli en fråga!

Inga kommentarer: