onsdag 26 oktober 2011

Mamma OCH testpilot.


Jag har anmält mig att få bli testpilot till hårprodukter. Varför inte liksom?! Testa och se om grejerna är något att ha!

Klicka HÄR om ni vill veta mer om produkterna. Hype heter märket och jag är framför allt nyfiken på de värmeskyddande produkterna. Jag lockar mitt hår nästan varje dag med plattången och det sliter sjukt mkt på håret. Jag försöker lägga en hårmask två gånger i veckan och i alla fall en gång i veckan har jag en djupinpackning. Måste googla bra var-försiktig-om-håret-tips.


En annan sak som idag ska googlas är HANDSKAR FÖR SMARTPHONES! Ja ni hör ju själva. Jag köpte mig ett par nya skinnhandskar, f.ö sjukt snygga, förra veckan och varje gång det ringer eller jag måste använda telefonen för något superviktigt (typ Wordfeud) måste jag ju ta AV mig handsken. Typiskt i-landsproblem men det är också MITT problem.
MaMaT tipsade mig idag om denna supersmarta handske. Hon är jättetjock nu om sin mage apropå ingenting. Hon ska ha en bebis i morgon är det sagt! Jag vill kanske inte ha en bebis men lite avis är jag. Både på förlossning och på att ha en liten. Om jag ber snällt kanske jag får kela med hennes när den kommit ut. Om den behagar komma någon gång! När den skriker och jag inte kan trösta eller när den bajsat illa så lämnar jag snällt tillbaka den.


Nyaste disktrasan här hemma! Visst är den ganska söt? Jag har ju en grej annars att INTE köpa trasor som det står Wettex på med stora bokstäver. Jag tycker det är fult helt enkelt. Denna var söt PLUS att 50 öre från varje köpt förpackning går till Barncancerfonden. Då var det värt!

Det är ikväll onsdagsskurat och onsdagstvättat. Jag har lagt fram vintermössan till mig som i morgon åker på vid cykling till dagis. Bilen är fortfarande trött och jag söker med ljus och lykta efter en annan. Tills vidare får jag cykla mig till och från dagis.

Nu ska jag avnjuta en het kopp te och fundera över livet lite.

Bon nuit mi amigos

1 kommentar:

Anonym sa...

This is MaMaT! I likilike my new name! Vantarna finns på Ålle...
Och nix ingen bebis än...