tisdag 18 oktober 2011

Varning för ytligt shoppinginlägg!

Hej härliga tisdag! Godmorgon i kylan!
Idag är jag ledig och ska BARA ta det lugnt. Jag har en liten film på min dator som jag ska kika på och sen lämna in min dunis på kemis sen är jag fri! Jag hade funderingar på att ta bussen in till stan och kanske käka en lunch på Råkultur, stans sushiställe2 B. Skägget har försökt få dit mig flera gånger och jag tänkte jag kanske skulle lura dit honom idag. Vi får se som sagt! Kanske håller jag mig bara inomhus hela dagen och i så fall skulle det med bara få vara okej!
Jo juste jag måste ju nästan in och kika vad jag kan hitta för godsaker på Edblad också och använda presentkortet jag fick. Det lutar åt ett par svarta jeans från Cheap Monday.


Igår köpte jag mig ett par skinnhandskar. Jag har länge funderat på det och nu gjorde jag slag i saken och OJ vad glammig jag kände mig när jag böt ut mina noppiga svarta trollerivantar. Ni vet varianten för 35 kronor från HM. De fyller ju visserligen sin funktion så länge inte fingertopparna tittar ut som de ALLTID gör på de vantarna. Dessa jag köpte nu är fina å blanka! De passade min skinnpaj perfa!! Rött nagellack från OPI fick följa med i påsen också. Jag hade precis detta lagom till jul förra året men jag har tappat bort det! Bugger. Detta är det absolut bästa nagellacket jag haft och jag hoppas det sitter precis lika fast som det förra!



Jag har letat efter en poncho de sista dagarna faktiskt. Har sett en svart på Åhlens som nu naturligtvis är slut. Däremot hittade jag igår i förrådet min gamla poncho som jag hade när jag var gravid! Den är superfin så den ska jag börja använda. Det är en vit, stor med polokrage och en ficka på magen med broderat guldemblem på! Den som spar han har!!

Nu är det film i sängen och gårdagens bulle som gäller för den här mamman! Skulle jag haft M här liggandes, helt still naturligtvis, hade stunden varit fulländad!

Inga kommentarer: