lördag 8 oktober 2011

Ja jag ska...

Jag ska bara. Nej faktum är att jag inte haft något Blogflow alls som ni märkt. Tio dagar har gått redan mitt sista inlägg och jag ska blogga snart. Jag ska bara...
Just nu ägnar jag mig åt mitt morgonkaffe och min favoritkille. Vi tar en lugn morgon. Vi ska gräva upp en kolonilott med kocken idag. Ja! Han har en kolonilott, hur gullit är inte det? Så ikväll blir vi tydligen bjudna på rödbetssoppa och eget bröd som lite snabbt svängdes ihop igår. Jobbigt.. eller nej. Kram på er.


2 kommentarer:

118 118 sa...

hej vart hittar man en sån broche som du lagt upp? jag måste ha en sån! älskar bröst :)

Hjärtemammas sa...

Den är ju superfin eller hur? Den finns från Esteé Lauder att köpa. Årets "Vanliga" som finns överallt typ på Åhlens, apoteket och i diverse butiker har designats av Per Hollknekt och Lena PH. Supersnyrriga!