tisdag 11 oktober 2011

Happy tuesday!



Jag kan hålla med om att min blogg ser lite sisådär ut just nu men jag ville göra den rosa i alla fall. Jag SKAAA fixa till den, men inte nu bara. Jag har tappat min telefon i marken så min superduperkameralins spruckit i bitar. Därav blir det jäklgit taskig kvalisort på bilderna fårn den och därför mobilbloggar jag än mindre också. Jag ska faktiskt idag lägga min lilla digitalcam på laddning och försöka ta mig ut och förevga mina dagar i bilder. Vissa dagar ser nog ut precis som resten dvs. Kvitton, återköp, upplock ut gråa kartonger och räkna slantar. Det där med att räkna slantar må ni tro kan vara jäkla spännande. Det ska jag INTE göra på söndag! På lördag kommer min kära mor till stan och vi ska tillsammans med Kocken och Frugan och eventuellt syster C ut på restaurang och fira att jag fyller trettio för hundrade året i rad. Jag brukar alltid slå på stort denna stund på året, minns ni tex min champagneprovning i gamla stan och sviten på hotell Anglais för ett par år sedan? De dagarna kommer inte tillbaka i första taget. De pengarna som går åt till stora fester tänker jag nu lägga på mig själv, så på söndag så åker jag med min mor och C till Täbban för födelsedagsshopping.
Bland annat har jag spanat in en pälskrage från Boomerang att sätta på dunisen. Så i stället för att köpa en helt ny boomis, för diverse slantar, så uppdaterar jag min gamla helt enkelt. Billigt (relativt i alla fall) och klokt.

Jag ska fortsätta mitt mys med syster C. Hon åt med oss och sov här för lite familjärt mums!


Äh, mina fingrar lever sitt eget liv just nu och vill absolut inte skriva blogg. vi hörs, och syns!
Fridens

Inga kommentarer: