tisdag 25 oktober 2011

Polisen och jag!


M och mamma på gång/språng!

 Idag blev det till att ta cykeln för att hämta lilleman på dagis å det funkade ändå. Dagis ligger en bra bit bort och det är okej för MIG att cykla men M är lite för trött om eftermiddagarna för att cykla den biten Sen känns han inte riktigt tvärsäker i trafiken för att jag vill dra honom på egen cykel hela vägen. Dock hade vi inget val i eftermiddag eftersom jag hade närkontakt med blåljusen i morse igen. LUGN och fin nu, de ville bara hjälpa en mamma i nöd! Bilen tvärdog där den absolut ionte skulle dö så länsman kom som en savour i nöden.
Jag fick mig en rejäl prompa hem medan M satt och halvsov på min pakethållare! Men det funkade! Vädret var fint så vi passade på att ta det lite piano.








Fridens

1 kommentar:

Sillgrisslan sa...

Vilka otroligt mysiga höstbilder!