torsdag 12 februari 2009

Äntligen lite bubbel


Idag tog jag mig i kragen och åkte till Grisslehamn och Hotell Havsbaden och tog in på Spa. Jag har ju tjatat så länge på att jag vill bada badkar och ha lite värme. Jag hade min Gilo med mig och vi bubblade som aldrig förr. Vi åt frukt, ångade i bastun, badade ispool och bara tog det lugnt. Det gjorde susen för min själ. Kroppen är ju redan susen så det var detta som återstod *slänger malligt med hårsvallet*
Så nu ska ni inte behöva höra mig tjata å gnälla över att jag inte fått bada.
Jag talade med en vän idag som igår var i bryssel och idag i Prag. Prag är en stad jag länge drömt om att få besöka faktiskt. Någon som vill eskortera mig så hojta gärna till!

NU - sängen
I MORGON- M

-Över dörren till mitt hjärta skrev jag "genomfart förbjuden"
Men kärleken kom skrattande förbi och ropade "Jag går in överallt!"
-


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du den dagen gick inte av för hackor ... ;0)