måndag 9 februari 2009


Helgen är avklarad! Denna måndag har bjudit på massa sol och allmänna vårkänslor. Det är skönt att få uppleva lite ljus emellanåt!

Jag har hela dagen varit sugen på sushi. För ett par veckor sedan åt jag sushi en måndag inne i stan med en god vän. Den sushin jag fick är grym. Returmatch på den tack! Y
jag kikade på en film inatt som jag blev rekommenderad. The Changeling.

Filmen är baserad på en sann berättelse om 20-talets Los Angeles och dess ruttna poliskår. Christine Collins (Angelina Jolie) 9-åriga son Walter blir kidnappad men återförd efter ett par månader. Den pojke som återvänt är inte Christines son och nu börjar hennes maktlösa kamp om sanningen om vad som verkligen har hänt. Hon kämpar mot en hårt korrumperad poliskår.
Jag tyckte väl att filmen var sådär. Jag är inte så överförtjust i Angelina Jolie, men visst den var värd att se. Inte överdådlig men okej :)

För övrigt är jag på jakt efter en fin vaxduk. Finns det någon som har förslag? Den ska helst vara vit med vita mönster i eller ljust turkos med vita prickar. Jag har fått för mig att jag vill ha en sådan och då borde det finnas en sådan någonstans. till mig.

Är det annars någon som vill skämma bort mig på alla hjärtans dag så är ni välkomna att göra det också. Det är nu på lördag för er som inte vet det :) Jag gillar ju parfymer och sen s¨å vored et ju himla romantiskt med en liten minilaptop, med fördel rosa eller vinröd.


PussY

Inga kommentarer: