onsdag 4 februari 2009

Kravlös


Ni som känner mig vet ju att jag är medlem på Mötesplatsen. Där lägger man upp en profil i hopp om att så småningom hitta den rätte. Man kan även köpa megafoninlägg för 7 kr/inlägg. Ett megafoninlägg gör att man får sin röst hörd. Har man något viktigt att säga så skriver man ner det i en speciell ruta och det basuneras ut över hela mötesplatsen. Det gör ju att man syns liksom. Jag har hittills tyckt haft hopp om MP.. tills.. detta megafoninlägg syntes!! Som jag brukar säga, är man kinkig blir man utan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varenda dalmas är så, dryga fula och så håller dom på Leksand i hockey. Och jag överdriver inte ett dugg.

Anonym sa...

Det var värst vad du har blivit seriös helt plötsligt... ;-)

Anonym sa...

haha det är ju conny från ludvika!!