fredag 6 februari 2009

Det blev så tyst...

Precis har jag sagt adjö till min son då det är dags att åka till sin far. vi kommer såklart ses och höras många gånger under veckan som går :) Det blev så lugnt och stilla på en gång. Jag har ju ändå haft två killar från i måndags. Det har varit skitskoj men krävande, jag har somnat ovaggat varje kväll kan man säga!

Igår var jag igen och häslade på lillkusse. Vi väntar på en kusin ytterligare nu. Det är min bror i Kalmar vars fru ligger på BB i precis detta nu. Vi väntar med spänning på vad det blir. Jag gissar faktiskt på en tjej. Jag hoppas nog på en kille men jag gissar på en tösabit.

Jag ligger nu utan vare sig några direkta tankar eller fantasier, är bara trött trött trött. Längtar efter ett badkar som kan bubbla och ett tillhörande vin som är lite bubbligt. Någon som kan erbjuda det med lite sopransång intll örat mitt så hör av er är ni snälla :)

to be continued...

1 kommentar:

Anonym sa...

Badkar har jag, Martinibubbel har jag, Sjunga kan jag... Vad väntar du på ?
I detta nu så packas det för fullt här hemma. Kör Jonas till arlanda vid 02.30 tiden. Kram vi hörs