tisdag 24 februari 2009

Royalist Javisst!






Som den sanna royalist jag är vill jag börja det här inlägget med ett Yeeey till kronprinsessan Victoria och hennes, till synes botox-stinna, OckelboDaniel för deras förlovning. Vilken tur att Reinfeldt, som var tvungen att godkänna förlovningen, var på bra humör just i söndags när de frågade om lov. Vad hade hänt om han grälat med Filippa om något trivialt och bara bestämt sig för att sätta sig på tvären och sagt "-NEJ! Jag är sur idag så ni får söka igen nästa år". Må de i vilket fall som helst leva lyckliga i alla sina dagar. Jag menar det verkligen!

Någont mindre glamourös kände jag mig i morse när jag sopade av min, ickeflashiga, icke-Porsche Cayenne all den snö den fått över sig de sista dagarna. Med skinnstövlar, kjol och en mycket snygg men mycket kall skinnpaj, önskade jag att jag hade någon som sopade bort snön åt mig. Idag tyckte jag att det var ett typiskt karlagöra.. Fasiken sopa min bil och köp mig denna klocka från Tag Heuer så kommer jag känna mig som den glammiga singelmamman jag innerst inne är. Den skulle matcha mina vår och sommarvita jeans så bra! Gör mig bönhörd!

Annars idag har jag hjälpt Frk Johansson på Småglin som vi gjort så fint. Eller mest är det ju hon själv men jag kan allt stoltsera med några fina detaljer! Vi fick in ett riktigt go idag och sålde som 17. Det är kul när man är två i butiken och triggar varandra!!
Snart kommer min lille M med hans pappi, jag gissar att de har semlor med, för jag blev förvarnad att sätta på kaffet!


MUMS!

Inga kommentarer: