onsdag 11 februari 2009

Det fanns en spricka där vinden tog sig in..


Det fanns en längtan till andra sidan ån, vi skulle andas något nytt vartän vi kom i från.. -Lasse Winnerbäcks, Lång dag

Idag är en typisk Lasse-dag. Den har varit lång och tung, många tankar, mycket ansvar. Mycket tankar utanför jobbet också. Ibland önskar man så gärna att man kan läsa andras tankar, eller åtminstone att andra kunde vara lite rakare. Visst är jag kryptisk nu? Många kommer undra; "men vad har hänt?, vem har gjort si?, vem har gjort så?".. Ingen har gjort någontingt alls, men jag vill bara tala om att jag föredrar raka puckar. Idag har varit en sådan dag att emellan alla möten och handskakningar med ytt folk så har dessa tankar funnits. Jag har börjat att tänka så mkt mer på mig själv nu, UTAN att för den delen vara självisk. Då försöker jag vinna så mkt positiv tid som möjligt.Tänk va mycket mer tid man skulle tjäna på att inte spilla den på onödiga tankar.
Snart är det alla hjärtans dag! Jag ska ge min lille M en extra stor puss!YY


"kom och utmana mig inatt"- Inte för kärlekes skull

Inga kommentarer: