fredag 13 februari 2009

Vårnytt


En titta på mina tulpaner och jag får vårkänslor. I brist på riktiga får man ta låtsas, men visst är de naturtrogna?
Jag har haft pusskalas idag med min M. Det är något enormt vad det kan kännas i ett mammahjärta när man inte sett sin lilla på några dagar. Direkt när jag hämtade på dagis så sprang han och hämtade en teckning han gjort till mig. han visade att han ritat hur man snickrar. DEt kanske blir en snickare av honom. Jag ska göra en pärm speciellt för teckningar för jag gissar att det lär bli några stycken nu!
I morgon är det Alla hjärtans dag, det är nu min tredje som singel. Tiden går fort, jag känner inte på något sätt att det känns jobbigt. Eller jo ibland dessa kommersiella dagar som just alla hjärtans dag så är det klart man skulle vilja ha nån vuxen att pussas å kramas på. JAg känner att jag saknar familjelivet, sitta tillsammans med någon ute på trappen och dricka kaffe, resa någonstans med en familj..Jag hoppas och gissar att min tid kommer.. men jag vill gärna veta lite mer precis när, bara..

YYYYYYY


Inga kommentarer: