söndag 3 maj 2009

Du var en flygkrasch jag var blöt som snön..


Efter nattens bravader då jag åkte på en "nit-i-repris" så att säga, har jag bara tagit det riktigt lugnt idag!
Jag blev hembjuden till Knilla på kaffe, fika och mat. Men guuud så trevligt. Vi satt på hennes nya soldäck mitt i norrtälje och lapade... inte sol, utan småtunga regnmoln. Mysigt var det i alla fall.
Hemma igen och gör planer för veckan. Den blir tuff tuff tuff men jag fixar!!

Jag har trotsat den uråldriga kvinna-mans rollen idag och gjort något väldigt jämnställt. Vi lever ju på 2000-talet för bövelen!! Det återstår att se om det fungerade. Det visar sig!! Jag hoppas!!

One day I'll flyyyy away

2 kommentarer:

Jennie sa...

Du vet att det här är Vlasaks bästa polare, som även var bestman på deras bröllop förra sommaren. Har pluggat på Hässlö lilla Abbe mannen ihop med Vlasak. hahaha världen är liten

Hjärtemammas sa...

ja du sa det.. Jag känner en till om jag inte missminner mig som arbetar med honom på arlanda!! Världen e liten ;-)