fredag 8 maj 2009

Go Bettan Go


Jag är nu inne på den tredje delen i Millenium Trilogin Om Lisbeth Sallander med sällskap. Jag fick ljudboken bränd på CD i ett fint litet paket häomdagen. Avsändare var min gode vän Näsan. ni vet han som har bilar i filmerna! Jag njuter av stark sol på min balkong i en sommarklänning jag letade fram ur garderoben och så lyssnar jag på Cd:n. Den är otroligt spänannde. Nästa projekt är boken "flyga Drake" av Khaled Hosseini, en bok jag lånat av min syser och som jag lovat att läsa. Jag ser med spänning fram emot det faktiskt. Sommaren är lika med läsning kan jag tycka.

Jag håller på att planera min och M:s sommar. Detta blir våran första hela riktiga sommar tillsammans, bara han och jag! En vecka är planerad ner till Skåne och Perstorp. Jag har gjort ett bsotadsbyte med min gode vän Jan0s och hans familj. Toppen!

Ett tills topp blir Kalmar för att närmare lära känna lillkusse Oliven.
Upp till en torftig stuga i norraste Norrland är med planerad. Då med Mormor och Fen.

Jag ska försöka komma iväg vecka 32 till Gotland och medeltidsveckan. Sen blir det Dalarna såklart..

Inga kommentarer: