lördag 2 maj 2009

Situationen är så sjuk

En av mina mest trogna bloggläsare har bjudit in mig på grill i afton. Vilket lyx! Ja förutom att jag står för matlagningen då! Önskemålet är en repris på M:s pappis grattis-på-valborgs-middag. TOK, bor i en liten villa centralt i Norrtälje och platsen gör sig perfekt för utomhustrevligheter! Mina kollegor via DM, Kullan och Kåll följer med, så det lär bli riktigt livat i luckan. (obs det blev det)
Den här helgen har jag tillbringat största delen av tiden på min balkong och samlat bränna med fräknar. Tänk vad gott det gör för själen att få sol. När jag gick i skolan så fick ajg lära mig att kroppen är som mest mottagbar av solstrålarna via baksidan av knäna. Så känner man att man behöver lite extra energi så gå ut och exponera baksidan!

Jag känner mig otrolgit vilsen utan min bil. Jag har verkligen blivit beroende av den. Jag var lagom impusliv igår och tänkte att nu åker jag upp till Säter igen, bara så där. Jag saknar mina vänner där. Hur mycket problem man än har eller hur galen folk anser man är så är de i Säter alltid 7 resor värre. Det är toppen!! :D

Nu diska, snart duscha!

Obs, in rubrik refererar till Veronica Maggios låt Måndagsbarn! Den är grymm, lyssna!! Hon är min sommarfling.


Inga kommentarer: