tisdag 12 maj 2009

Wawawee-wa

Behold! jag och de nya mina kommer snart vara ute på nya äventyr.
Igår köpte vi nya springskor till M och vem är då jag som inte unnar mig själv ett par då? Såklart jag gör, idag arbetar jag ett par extra timmar så jag kan slösa mig lite med gott samvete.
M:s skor var såå snabba som han uttryckte det själv, nästan som en eldskateboard!!? Jag vet inte riktigt hur en eldskateboard funkar men jag har uppfattat att den är rackarns snabb. Så ni vet :D

Jag vaknade nöjd och lycklig vid 05.00 i morse av att solen kittlade mig på näsan. Eller åtminstone lös in genom mina fönster. Jag ligger kvar på sängen å vibrerar i takt med lillemans snarkningar som hörs väl genom gipsväggarna. Det är så ljuvligt att vakna när det är ljust ute, så mkt lättare att kliva upp.
Det blir Småglin för hela slanten idag!

2 kommentarer:

Wannabe sa...

ruskigt snygga pjux!

Hjärtemammas sa...

i know i know.. de ska ajg ha när jag springer på la strada i ängelholm ;)