måndag 4 maj 2009

Jag är en tjuv, en nostalgisk tjuv




Jag vill inte vara sämre än min vän Jan0s så jag hänger med i samma tripptåg som han. Jag knycker tom hans inlägg. I brist på egen fantasi eller för att jag är så imponerad av honom.

Jag drömde inatt apropå ingenting att jag var i slagsmål. Det var läskigt men det var skönt! Jag slogs och bet och rivdes. Jag var så arg så tjejen jag slogs med var alldeles trasig. Sen bjöd jag henne på soppa för att få ner svullnaden!! Ibland funderar jag på att skriva en bok om drömmarna. Jag kommer nästan alltid ihåg vad jag drömmer. Jag har en återkommande där jag springer i ett trapphus i ett höghus på Pettersberg i Västerås. Jag har inte kommit fram till om den är läskig eller inte. Den har jag drömt sen jag bodde på Pettersberg när jag var ca 12 år.

Ska man våga gå och tyda sina drömmar eller blir man inspärrad tro?

1 kommentar:

Patrik sa...

Du får sno det är helt ok :) Jag tror det är för att jag är ledig och för att jag precis börjat blogga som jag skriver en del. Får se om en månad om jag är lika flitig :)