onsdag 2 februari 2011

Åh nej säg det inte.

Jag tror det är min tur nu. Jag har haft sånt flyt den sista tiden så det skulle inte förvåna mig. Jag känner mig hängig å slö och det svider i skinnet på mig. Jag tror jag fått milles sjuka. Dock brukar jag repa mig fortare än fortast så jag får hoppas känningarna är färre i morgon! Men jag har ju haft sån tur den sista tiden så detta får man väl stå ut med antar jag!

Idag var det första dagen för M på det nya dagiset. Då lilla pärlan fortfarande står där den står på gatan så fick vi skjuts till dagiset i morse. Det var som att komma till en gruva. Alla fantasier om ett superfint nybyggt dagis försvann då jag satte ner finstövlarna rakt ner i lervällingen. Huset är klart, inuti, så gott som men tomten är fortfarande en byggarbetsplats. Så det var en ritkigt skitig M jag hämtade på dagis idag efter jag dragit på mig fulkängorna. Han var mycket nöjd! Han har ju fått kika på alla maskiner som håller igång runtomkring.

Nu blir det matlagning sedan tidigt i säng. Jobbet måste ju ha mig! Ska försöka älta mitt mantra, bli inte sjuk. bli inte sjuk, bli inte sjuk.

Kramar

1 kommentar:

Hanne sa...

Tack! :) Hoppas du inte bli sjuk nu! Det går ju en massa skit såhär års :( Kramar!