torsdag 17 februari 2011

Nu är det bokat!

 En egen liten pool är ju inte helt fel att njuta av i solen!



Den 22 maj i år åker vi på semester M och jag. Vi har länge sparat till en Greklandsresa och idag har vi äntligen bokat! Det blir Kreta!
Vi har bokat ett familjerum med markterass och direkt utgång till pool. En vecka med bamseklubb och all inclusive. Ska det vara semester så ska det!

Det blir en jäkla massa flängande för mig den här våren. London med Frugan, Prag med nya killen och faktiskt så lutar det åt en kortare Spanientrip i slutet på mars. Men det är inte hundra spikat ännu. Jag tar igen de stunderna jag suttit på häcken här i Norrtälje. Jag har jobbat hårt och sparat mina vänner vet att jag är värd allt detta!

Åh vad jag längtar. Jag ska ta med M redan i eftermiddag och köpa badbracker!

Kreta, vi längtar så!

MVH /Globetrottern

2 kommentarer:

Wannabe sa...

Du, det låter inte ett dugg illa! Om det inte vore för att du var värd det skulel jag bli lite avis faktiskt! :-)

Hjärtemammas sa...

Ha ha ha eller hur? Jag är värd varenda minut av semester faktiskt. Jag har jobbat häcken av mig sedan M var tio månader i stort sett. Inte en enda utlandssemester på fyra år! Nu jäklar skall det tas igen!